Szervezeti felépítés
Igazgatás
Titkárság
Ügyintézők:
Zólyomi Zoltánné
titkárság, anyakönyv, hagyaték
Tel: 37/385-309/101
Józsa-Menus Andrea
iktatás, temető kataszter, hatósági ügyek, lakcím bejelentés
Tel: 37/385-309/107
Adó, Pénztár
Ügyintéző:
Varga Szilvia
pénztár, adó, lakcím-nyilvántartás, kereskedelmi tevékenység, műszaki és egyéb ügyek
Tel.: 37/385-309/104
Pénztár nyitvatartása:
hétfő 8-12-ig
szerda 8-12 és 13-15
Pénzügy, könyvelés
Ügyintézők:
Fónadné Kovács Natália
Tel: 37/385-309/106
Polgár Ildikó
Tel: 37/385-309/105
Munkaügy ügyintéző:
Szásziné Nagy Erika
Tel: 37/385-309/105
Szociális ügyek
Ügyintéző:
Kovács Tünde
szociális és gyámügyek, anyakönyv
Tel: 37/385-309/108
Adózással kapcsolatos információk
Számlaszámok:
- Gépjármű adó 10403538-00031942-00000001
- Helyi iparűzési adó 10403538-00031943-00000000
- Egyéb beszedés 10403538-00031949-00000004
- Bírság és végrehajtás 10403538-00031950-00000000
- Pótlék 10403538-00031951-00000009
- Talajterhelési díj 10403538-00031945-00000008
- Idegen adó 10403538-00031944-00000009
Helyi iparűzési adó Magyar Államkincstárnál vezetett deviza számla (EURO/USA dollár) adatai:
Számla száma: 10035003-00004955-02120019
Számla IBAN száma: HU75 1003 5003 0000 4955 0212 0019
Magyar Államkincstár BIC kódja: HUSTHUHB
Magyar Nemzeti Bank BIC kódja: MANEHUHB
SEPA átutalás esetén: HUSTHUHB
Az állandó jelleggel végett iparűzési tevékenység után fizetendő adó mértéke községünkben változatlanul 1.9 %.
Tájékoztató az elektronikus ügyintézésről
Az Eüsztv. 1. § 23. pontjában nevesített gazdálkodó szervezetek kötelesek adóügyeiket elektronikusan intézni (a teljesség igénye nélkül) például:
- önkormányzatok;
- gazdasági társaságok;
- szövetkezetek;
- állami vállalatok;
- végrehajtói, ügyvédi, valamint közjegyzői irodák;
- egyéni cégek;
- egyéni vállalkozók
Ennek megfelelően az önkormányzati hivatali portálon szinte minden az önkormányzatoknál elektronikusan indítható és intézhető ügyben található elektronikus úton kitölthető és beküldhető űrlap. Az Apc Községi Önkormányzatnál ezen űrlapok, a megfelelő elektronikus azonosítás után, az alábbi linken érhetők el: Önkormányzati Hivatali Portál.
A természetes személy ügyfelek, akik rendelkeznek ügyfélkapuval kérhetik az elektronikus kapcsolattartást, vagy igénybe vehetik az ún. ePapír szolgáltatást, melyen keresztül írhatnak beadványt, a megfelelő mellékletek csatolásával.
A fentieket figyelembe véve, azon egyéni vállalkozók, akik a tevékenységük megszűnését követően NEM jelentették be a helyi adóhatóság felé az őket érintő változást, továbbra is az adószakrendszer „folyamatosan működő adós” nyilvántartásában fognak szerepelni, ezért minden értesítő, valamint határozat elektronikus úton fog érkezni tárhelyükre.
Azon egyéni vállalkozók, vállalkozások, akik a fent említett Cégkapu eléréssel még nem rendelkeznek, a további kellemetlenségek elkerülése érdekében, kérjük mielőbb regisztráljanak!
Részletesebb tájékoztató az alábbi címen olvasható: